Friday 27 July 2012

wanita itu

wanita yang aku cintai
adalah pencinta Tuhannya
yang mengalir takut,cinta dan harap
yang menguasai perjalanan hidupnya
dari waktu ke waktu

wanita yang selalu aku rindui
adalah wanita yang di mata dan wajahnya terpancar keihklasan
lidahnya basah dengan zikrullah
di sudut hati kecilnya sentiasa mengingati Allah

wanita yang aku cintai
adalah wanita yang mendekatkan hatiku yang kian jauh
kepada Dia yang satu

wanita yang aku kenang
adalah yang bersyukur dengan apa yang ada
yang tersenyum di saat musibah menimpa
yang bersabar dengan apa yang tiada

wanita yang aku sayang
adalah wanita yang menjadi pelita untuk putera dan puterinya
yang selalu berada di belakang anaknya
yang gigih mendidik anaknya


wanita itu..ya wanita itu

wanita itu,adalah

MAMA..

mum,ur're that 'wanita'
nothing can change my love towards u :)


No comments:

Post a Comment