Tuesday 28 August 2012

Last Words from M'sia

In the name of Allah,The Most Gracious and The Most Merciful

salam lebaran,happy eid to all of muslims .here..i humbly want to ask for your forgiveness if i've done some wrongdoings towards you all. maaf zahir batin :(

alhamdulillah..i'm just finished my memorable 2 months summer break here!and tomorrow..i'll continue my long 'journey' towards studies.

ketika suasana raya masih terasa..terpaksa jugak gagahkan diri untuk ber'packing'.namun,di sebalik semua ni..aku terharu dengan layanan family..apa je yg aku nak,pasti mereka usahakan.(ceh,nampak cam aku ni demand j kan)..kdg2,apa yang aku x mintak,dorang pun bagi.subhanallah,alhamdulillah..bertuahnya hamba dikurniakan ma,pa yang penyayang..adik2 yang menghormati org tua.Alhamdulillah.

sepanjang 2 bulan aku di tanah air..banyak kenangan kami sekeluarga dikongsi bersama.setiap hari ma masak sedap2,.ma,tempoyak berlada yang ma buat tu mmg terbaikla!adik2 lak mesti salu nak berkepit ngn kakak dia.

ma,pa,adik2..doakan perjuangan kak ira :)




ma pa
little girl in purple









bakal akauntan iA :)

merenungi kebesaran Allah sambil naik kotak ni





sengaja cari keje =='





gathering--umah tok--

*some pic to be memorized
and there a lot of sweet memories in each of pic.ya Allah,rindunya kat dorang.
asif..x dpt nk celoteh panjang [mood homesick]

wasalamualaikum wbt

No comments:

Post a Comment