Thursday 22 March 2012

YA ALLAH!jika dia pemilik tulang rusuk ini..






tolong beritahu dia...

  • .cinta agung adalah cinta-Mu
  • dahulukan Allah,kerana di situ terletaknya jannah
  • dahulukan ibu bapanya kerana di telapak itulah adanya syurga



tolong nasihati dia,

  • jangan mencintaiku lebih dari cintanya terhadap-Mu
  • jangan mendoakanku lebih dari dia mendoakan kedua ibu bapanya
tolong khabarkan pada dia
  • aku lebih cintakan zuhudnya,bukan harta..
  • aku x mahu menjadi fitnah terbesar kepadanya
  • aku x mahu menjadi punca kegagalannya
  • aku membiarkan Yang Maha Esa menjaga dirinya
  • jadilah dia penyokong dalam perjuanganku
tolong tegur dia..
  • bila dia mula mengagungkan cinta manusia
  • bila dia tenggelam dalam angan2nya
  • andai nafsu mengawal fikirannya
tolong sedarkan dia
  • aku milik Yang Maha Esa
  • aku masih lagi milik keluarga
  • tanggungjawabnya besar terhadap keluargannya
tolong sabarkan si dia..
  • andai diri ini enggan didekati kerana menjaga batas agama
  • bila jarak menjadi penyebab bertambah rindunya
tolong sampaikan kepada dia..
  • cinta kerana Allah tidak ternilai harganya
x kan kau rasai indahnya cinta andai tiada cinta buat Yang Esa..

  •  kerana aku x mampu untuk memberitahunya sendiri





Ya Rahman,
andai dia adalah adam yang tercipta buatku
maka jadikanlah dia seorang imam yang mampu membawaku ke jalan-Mu..



amin...




No comments:

Post a Comment